דני אבדיה / ליאו מסי: "×”×™×” משחק בריאל מדריד אם הייתי עובר לשם" | ספורט 1 / גם ספנסר דינווידי, חברו לקבוצה, שיבח:

בפברואר 2019 שיחק דני אבדיה עם קבוצת הנוער בטורניר היורוליג עד גיל 18, גם שם נבחר לחמישיית הטורניר. אחרי הניצחון של הוויזארדס בדאלאס, בארהב ניתחו את המצ'אפ המסקרן בין הישראלי לסופרסטאר . אני יודע איך זה מרגיש בתור שחקן . בעונת 2017/18 קיבל דקות ראשונות בבוגרים תחת המאמן נבן ספאחיה . Practice hub powered by medstar .

גם ספנסר דינווידי, חברו לקבוצה, שיבח: ליאו מסי: "×
ליאו מסי: "×"×™×" משחק ×'ריאל מ×"רי×" אם ×"ייתי עו×'ר לשם" | ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
בעונת 2017/18 קיבל דקות ראשונות בבוגרים תחת המאמן נבן ספאחיה . "דני הופך לשחקן הגנה משמעותי עבורנו, הדברים האלו יביאו לו זמן על הפרקט. Practice hub powered by medstar . אני שמח להצטרף למשפחת תלמה ולייצג את המותג הישראלי עליו גדלתי, להוות השראה ולעודד אלופות ואלופים בדרכם להגשמת החלומות שלהם . אני יודע איך זה מרגיש בתור שחקן . אחרי הניצחון של הוויזארדס בדאלאס, בארהב ניתחו את המצ'אפ המסקרן בין הישראלי לסופרסטאר . אבדיה פרסם באינסטגרם שלו תמונה בה נכתב: . גם ספנסר דינווידי, חברו לקבוצה, שיבח:

אחרי הניצחון של הוויזארדס בדאלאס, בארהב ניתחו את המצ'אפ המסקרן בין הישראלי לסופרסטאר .

לוקה דונצ'יץ' רצה להימנע מהשמירה של דני אבדיה. Practice hub powered by medstar . אחרי הניצחון של הוויזארדס בדאלאס, בארהב ניתחו את המצ'אפ המסקרן בין הישראלי לסופרסטאר . בעונת 2017/18 קיבל דקות ראשונות בבוגרים תחת המאמן נבן ספאחיה . אני יודע איך זה מרגיש בתור שחקן . גם ספנסר דינווידי, חברו לקבוצה, שיבח: "דני הופך לשחקן הגנה משמעותי עבורנו, הדברים האלו יביאו לו זמן על הפרקט. דני אבדיה עם פוסט אפ מוצלח במיוחד. אבדיה פרסם באינסטגרם שלו תמונה בה נכתב: . בפברואר 2019 שיחק דני אבדיה עם קבוצת הנוער בטורניר היורוליג עד גיל 18, גם שם נבחר לחמישיית הטורניר. אני שמח להצטרף למשפחת תלמה ולייצג את המותג הישראלי עליו גדלתי, להוות השראה ולעודד אלופות ואלופים בדרכם להגשמת החלומות שלהם .

אני יודע איך זה מרגיש בתור שחקן . Practice hub powered by medstar . אחרי הניצחון של הוויזארדס בדאלאס, בארהב ניתחו את המצ'אפ המסקרן בין הישראלי לסופרסטאר . אני שמח להצטרף למשפחת תלמה ולייצג את המותג הישראלי עליו גדלתי, להוות השראה ולעודד אלופות ואלופים בדרכם להגשמת החלומות שלהם . לוקה דונצ'יץ' רצה להימנע מהשמירה של דני אבדיה.

לוקה דונצ'יץ' רצה להימנע מהשמירה של דני אבדיה. NBA, ל×'רון ×''יימס עקף את קו×'×™ ×'ראיינט: "×–×
NBA, ל×'רון ×''יימס עקף את קו×'×™ ×'ראיינט: "×–×" כמעט לא ×"×'יוני from sport1images.maariv.co.il
אני יודע איך זה מרגיש בתור שחקן . "דני הופך לשחקן הגנה משמעותי עבורנו, הדברים האלו יביאו לו זמן על הפרקט. בעונת 2017/18 קיבל דקות ראשונות בבוגרים תחת המאמן נבן ספאחיה . דני אבדיה עם פוסט אפ מוצלח במיוחד. לוקה דונצ'יץ' רצה להימנע מהשמירה של דני אבדיה. אחרי הניצחון של הוויזארדס בדאלאס, בארהב ניתחו את המצ'אפ המסקרן בין הישראלי לסופרסטאר . בפברואר 2019 שיחק דני אבדיה עם קבוצת הנוער בטורניר היורוליג עד גיל 18, גם שם נבחר לחמישיית הטורניר. אבדיה פרסם באינסטגרם שלו תמונה בה נכתב: .

גם ספנסר דינווידי, חברו לקבוצה, שיבח:

אני יודע איך זה מרגיש בתור שחקן . גם ספנסר דינווידי, חברו לקבוצה, שיבח: אני שמח להצטרף למשפחת תלמה ולייצג את המותג הישראלי עליו גדלתי, להוות השראה ולעודד אלופות ואלופים בדרכם להגשמת החלומות שלהם . בפברואר 2019 שיחק דני אבדיה עם קבוצת הנוער בטורניר היורוליג עד גיל 18, גם שם נבחר לחמישיית הטורניר. אבדיה פרסם באינסטגרם שלו תמונה בה נכתב: . דני אבדיה עם פוסט אפ מוצלח במיוחד. אחרי הניצחון של הוויזארדס בדאלאס, בארהב ניתחו את המצ'אפ המסקרן בין הישראלי לסופרסטאר . "דני הופך לשחקן הגנה משמעותי עבורנו, הדברים האלו יביאו לו זמן על הפרקט. Practice hub powered by medstar . בעונת 2017/18 קיבל דקות ראשונות בבוגרים תחת המאמן נבן ספאחיה . לוקה דונצ'יץ' רצה להימנע מהשמירה של דני אבדיה.

בפברואר 2019 שיחק דני אבדיה עם קבוצת הנוער בטורניר היורוליג עד גיל 18, גם שם נבחר לחמישיית הטורניר. אבדיה פרסם באינסטגרם שלו תמונה בה נכתב: . לוקה דונצ'יץ' רצה להימנע מהשמירה של דני אבדיה. "דני הופך לשחקן הגנה משמעותי עבורנו, הדברים האלו יביאו לו זמן על הפרקט. אני יודע איך זה מרגיש בתור שחקן .

גם ספנסר דינווידי, חברו לקבוצה, שיבח: ×'×'×™×¢ ×
×'×'×™×¢ ×"טוטו: מכ×'×™ תל א×'×™×' - ×"פועל ירושלים (5:6 ×'פנ×"לים from sport1images.maariv.co.il
אני יודע איך זה מרגיש בתור שחקן . Practice hub powered by medstar . לוקה דונצ'יץ' רצה להימנע מהשמירה של דני אבדיה. בפברואר 2019 שיחק דני אבדיה עם קבוצת הנוער בטורניר היורוליג עד גיל 18, גם שם נבחר לחמישיית הטורניר. דני אבדיה עם פוסט אפ מוצלח במיוחד. אחרי הניצחון של הוויזארדס בדאלאס, בארהב ניתחו את המצ'אפ המסקרן בין הישראלי לסופרסטאר . בעונת 2017/18 קיבל דקות ראשונות בבוגרים תחת המאמן נבן ספאחיה . גם ספנסר דינווידי, חברו לקבוצה, שיבח:

גם ספנסר דינווידי, חברו לקבוצה, שיבח:

בעונת 2017/18 קיבל דקות ראשונות בבוגרים תחת המאמן נבן ספאחיה . אני שמח להצטרף למשפחת תלמה ולייצג את המותג הישראלי עליו גדלתי, להוות השראה ולעודד אלופות ואלופים בדרכם להגשמת החלומות שלהם . אבדיה פרסם באינסטגרם שלו תמונה בה נכתב: . אני יודע איך זה מרגיש בתור שחקן . דני אבדיה עם פוסט אפ מוצלח במיוחד. בפברואר 2019 שיחק דני אבדיה עם קבוצת הנוער בטורניר היורוליג עד גיל 18, גם שם נבחר לחמישיית הטורניר. גם ספנסר דינווידי, חברו לקבוצה, שיבח: Practice hub powered by medstar . "דני הופך לשחקן הגנה משמעותי עבורנו, הדברים האלו יביאו לו זמן על הפרקט. לוקה דונצ'יץ' רצה להימנע מהשמירה של דני אבדיה. אחרי הניצחון של הוויזארדס בדאלאס, בארהב ניתחו את המצ'אפ המסקרן בין הישראלי לסופרסטאר .

דני אבדיה / ליאו מסי: "×"×™×" משחק ×'ריאל מ×"רי×" אם ×"ייתי עו×'ר לשם" | ספורט 1 / גם ספנסר דינווידי, חברו לקבוצה, שיבח:. אני שמח להצטרף למשפחת תלמה ולייצג את המותג הישראלי עליו גדלתי, להוות השראה ולעודד אלופות ואלופים בדרכם להגשמת החלומות שלהם . Practice hub powered by medstar . גם ספנסר דינווידי, חברו לקבוצה, שיבח: בפברואר 2019 שיחק דני אבדיה עם קבוצת הנוער בטורניר היורוליג עד גיל 18, גם שם נבחר לחמישיית הטורניר. לוקה דונצ'יץ' רצה להימנע מהשמירה של דני אבדיה.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

0 comments